Časté dotazy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Čím jsou naše opasky výjimečné?

Opasek REDFIR je výjimečný systémem zapínaní, který přináší oproti klasickým páskům řadu výhod. Více o výhodách naleznete v sekci Proč REDFIR. Kromě toho jsou opasky ručně vyráběny v České republice z kvalitních hovězinových usní.

Opasky bez dírek jsou také známé pod názvy jako automatické opasky, automatické pásky, automatické spony, spona automat, oblekové opasky, oblekové pásky a další.

Je možné opasky personalizovat?

Opasky REDFIR si můžete zakoupit jednak v standardním provedení, ale také si můžete nechat opasek přizpůsobit na míru Vašim představám. Můžete si nechat vyrobit pásek v delším provedení nebo si objednat ražbu monogramu, nápisu, nebo symbolu či loga firmy. Také můžete uzpůsobit délku, barvu kůže, typ a barvu prošití nebo tvar špičky opasku. Kontaktujte nás a my Vám zašleme cenovou nabídku na míru. Více informací naleznete v sekci Zakázková výroba.

Kde a jak jsou opasky vyráběny?

Kožená část opasků je ručně vyráběna v České republice, v dílně s 28letou tradicí kožedělné výroby. Kovové spony dovážíme ze zahraničí, kde mají s jejich výrobou bohaté zkušenosti.

Pro koho jsou naše opasky určeny?

V naší nabídce máme pásky pro pány i pro dámy a jsou vhodné k společenskému i volnočasovému oděvu. Nabídku našich opasků pravidelně rozšiřujeme, sledujte nás na sociálních sítích Instagram a Facebook, kde Vás budeme včas informovat o všech novinkách. Poslední novinkou je rozšíření našeho portfolia produktů i o další doplňky, které můžete sladit s našimi pásky.

Jaké materiály jsou použity při výrobě opasků?

Všechny naše opasky jsou ručně zhotoveny z pravé italské hovězinové usně. Lícová strana opasku je vyrobena z "top grain leather", která patří mezi nejkvalitnější typy kůží. Opasky jsou šité pouze z půlkruponu, kde je kůže nejpevnější a má nejlepší vlastnosti. Rubová strana opasku je vyrobena z "split leather", a tedy spodnější vrstvy kůže. Důležité je upozornit na fakt, že při výrobě našich opasků není používána kůže nejnižší kvality "genuine leather", jako tomu je u mnoho běžných opasků jiných značek.

Kovové spony jsou vyrobeny ze zinkové slitiny v různých barevných provedeních a povrchových úpravách. Hlavním prvkem je zinek a v drobném množství je obsažen hliník a další prvky. Spony obsahují také malé množství niklu a nemusí být proto vhodné pro osoby s alergií nebo přecitlivělostí na nikl.

Jak jsou opasky REDFIR zabaleny?

Standardně naše opasky zasíláme v kartonové krabičce o rozměru přibližně 16x16x6cm a celkové hmotnosti asi 400g. Krabičky pro nás na míru dle našeho zadání vyrábí česká firma Solpap s.r.o. Opasky jsou v krabičce uloženy v textilním pytlíčku z broušeného plátna s vyšívkou našeho loga REDFIR, které pro nás vyrábí rovněž česká firma Pytlíčky s.r.o. Jedná se o chráněnou dílnu, kde pracují lidé se zdravotním i psychickým onemocněním. A my jsme rádi, že i naše obaly jsou české výroby.

Druhou možností je zakoupit si dárkové balení, tehdy jsou opasky umístěny v dřevěné šestihranné krabičce s vygravírovaným logem REDFIR. Rozměr balení je v tomto případě přibližně 19x17x7cm a hmotnost asi 650g. Stejně jako kartonové krabičky i dřevěné krabička pro nás vyrábí česká firma.

Jaké jsou rozměry opasků?

Pánské opasky jsou široké 3,5 cm a standardně je jejich délka 120 cm.

Dámské opasky jsou široké 3,0 cm a standardně je jejich délka 100 cm.

Zákazník si po zakoupení opasku jeho délku sám jednoduše upraví.

Delší opasky a opasky s monogramem je možné objednat na zakázku.

Jak se opasek zkracuje?

Součástí balení je i návod k používání a zkrácení opasku REDFIR. Sponu jednoduše sundáte a přebytečnou cást pásku odstřihnete.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Můžete si zvolit doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo doručení přímo na Vaši adresu prostřednictvím kurýra GLS. Doručujeme v rámci celé České republiky a Slovenska. Doprava našich produktů je při nákupu nad 3000 Kč (resp. nad 120 EUR) zdarma.

Jak rychle bude opasek po zakoupení doručen?

Zboží, které je dostupné skladem, je po objednání ve většině případů doručeno do 2 pracovních dní.

V případě, že zboží není dostupné skladem, nás prosím kontaktujte pro ověření plánované dostupnosti.

V případě platby převodem expedujeme zboží až po přijetí platby.

Specifickým případem jsou větší objednávky nebo objednávky na zakázkovou výrobu. V těchto případech bude vždy termín doručení předmětem naší nabídky na míru pro Vás.

Kam všude opasky doručujete?

V současnosti doručujeme naše opasky na území České republiky a Slovenska.

Jaké jsou možnosti platby?

Při nákupu můžete platit dobírkou, převodem, online platební kartou nebo online bankovním převodem. Při platbě na dobírku po Vás bude přepravce nebo zaměstnanci výdejny vyžadovat uskutečnění platby za zboží plus poplatek za platbu dobírkou 59 Kč v České republice a 2,50 EUR na Slovensku. V závislosti od zvoleného přepravce můžete využít platby kartou, případně platit jenom v hotovosti. O možných formách úhrady Vás bude včas informovat zvolený přepravce.

Platba dobírkou je možná u standardního zboží, u zakázkové výroby je možné platit pouze předem.

Při doručení v České republice platíte v měně CZK a při doručení na Slovensko v měně EUR.

Je možné opasky vrátit nebo vyměnit?

Zboží můžete vrátit do 100 dnů od nákupu, pokud je nepoškozené a nepoužité. Peníze vracíme do 5 pracovních dnů od doručení balíčku. Balíček nám můžete zaslat na naše náklady prostřednictvím Zásilkovny. Stačí na podacím místě nahlásit naše ID: 90942420

Obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na balíček a předá vám potvrzení o podání. Nemusíte nic tisknout ani vyplňovat.

Do balíčku prosím vložte krátký lístek s těmito údaji: číslo objednávky, vaše jméno a telefon.

Pokud zboží vracíte, uveďte také číslo účtu pro vrácení peněz. Pokud zboží vyměňujete, napište, za jakou barvu nebo velikost chcete výměnu provést. Prosíme vás také o uvedení důvodu vrácení nebo výměny, abychom získali zpětnou vazbu

U produktů vyrobených na zakázku (např. s monogramem nebo speciální délkou opasku) není možné odstoupit od kupní smlouvy podle §1837 občanského zákoníku. Pokud se však vyskytne jakýkoliv problém, vždy se snažíme najít řešení –úprava, oprava nebo částečná výměna jsou u nás samozřejmostí.

 

Jaká je záruka na opasky?

Na všechny naše produkty poskytujeme nadstandardní 5letou záruku.. Více informací o záruce a o možnosti reklamovat opasky je součástí Obchodních podmínek. V případě, že budete chtít zboží reklamovat, nás prosím kontaktujte a domluvíme se jak a kam zboží odeslat. Formulář potřebný ku reklamaci zboží naleznete zde.

Máte ve své nabídce i jiné produkty než opasky bez dírek?

Pásky REDFIR si nově můžete sladit i s dalšími našimi doplňky. Všechny je spojuje lokální výroba v Česku a bezkompromisní kvalita materiálů a zpracování.

Máte jakýkoliv jiný dotaz, který tady nebyl uvedený?

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás skontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420 703 575 245, nebo skrze chat v levém dolním rohu obrazovky nebo prostřednictvím e-mailu na info@redfir.cz a my Vám rádi Vaše dotazy zodpovíme.