Reklamace a vrácení

Balík nám můžete v případě reklamace nebo nebo při odstoupení od smlouvy vrátit na naše náklady prostřednictvím Zásilkovny. Stačí, abyste při podání zásilky na jednom z podacích míst nahlásili naše unikátní ID 90942420. Obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí jej na zásilku a Vám dá potvrzení o převzetí zásilky. Do balíku prosím vložte nebo prostřednictvím e-mailu nám pošlete vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy nebo pro uplatnění reklamace.

REKLAMACE

Jestli má Váš produkt určitou vadu a chcete ho reklamovat, zašlete nám prosím fotografii vady a vyplněný formulář pro uplatnění reklamace na info@redfir.cz a domluvíme se na dalším postupu. Formulář naleznete zde.

Detailní informace o reklamaci (práva z vadného plnění) jsou součástí obchodních podmínek a jsou k dispozici zde

VRÁCENÍ

V případě, že se rozhodnete odstoupit od smlouvy do 100 dnů od zakoupení, zašlete nám prosím vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy na info@redfir.cz a domluvíme se na dalším postupu. Formulář naleznete zde.

Adresa pro vrácení balíku je: REDFIR s.r.o., Ringhofferova 115/1, 155 21 Praha-Zličín-Třebonice. Prosíme o uvedení telefonního čísla +420 703 575 245.

Detailní informace o vrácení (odstoupení od smlouvy) jsou součástí obchodních podmínek a jsou k dispozici zde

Odstoupit od smlouvy do 100 dnů od zakoupení je možné pouze v případě nepoškozeného standardního zboží. V případě zakázkové výroby není možné odstoupit od kupní smlouvy.